373 New Articles

Προκήρυξη πρόσληψης επτά ατόμων στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Ηλείας με 4μηνη σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ υπ’ αριθμ. ΣΟΧ2/2019)

Εξεδόθη Προκήρυξη για την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου συνολικά επτά (7) ατόμων για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ηλείας.

Τα άτομα που θα προσληφθούν, θα καλύψουν δυο (2) θέσεις ΔΕ Φύλαξης - Πληροφόρησης στην Ολυμπία, δύο (2) θέσεις ΥΕ Βοηθητικού Προσωπικού Εργατών στην Ολυμπία και τρεις (3) θέσεις ΥΕ Βοηθητικού Προσωπικού Καθαριότητας στον Ναό Επικουρίου Απόλλωνα, στο Κάστρο Χλεμούτσι και στην Ολυμπία. Το χρονικό διάστημα της απασχόλησης ξεκινά από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης και διαρκεί για  τέσσερις (4) μήνες , όχι πάντως  πέραν της 31-12-2019

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων ξεκίνα την 2.08.2019 και λήγει την Δευτέρα 12.08.2019

Δείτε αναλυτικά την Προκύρηξη στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ  πατώντας εδώ

Συμμετοχή του Δημάρχου Πύργου κ. Γαβριήλ Λιατσή στο Πολιτικό Συμβούλιο της Νέας Δημοκρατίας

Ο Δήμαρχος Πύργου, Γαβρίλης Λιατσής συμμετείχε χθες, ως μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου της Νέας Δημοκρατίας, στις εργασίες του κόμματος για την ανάδειξη του Νέου Γενικού Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής, κ. Γιώργου Στεργίου.
Η εκλογική διαδικασία πραγματοποιήθηκε παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, του πρ. Πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή, Υπουργών, Βουλευτών και στελεχών του κόμματος.
Θερμότατη συνομιλία είχε με τον πρώην Υπουργό και Πρόεδρο του Ιδρύματος «Κωνσταντίνος Καραμανλής» και στενό του φίλο, κ. Ιωάννη Βαρβιτσιώτη.
Τον κύριο Δήμαρχο συνόδευε ο Αντιδήμαρχος, κ. Παναγιώτης Μπόμπορης.

 


Στην Φωτογραφία: Ο Δήμαρχος στο περιθώριο της εκλογικής διαδικασίας με το βουλευτή Αχαϊας της Ν.Δ. κο Ιάσωνα Φωτήλα και τον Πρόεδρο της ΝΟΔΕ Αχαϊας και Δ/ντή της Καρδιολογικής κλινικής, ιατρό, κ Ανδρέα Μαζαράκη.

O Διονύσης Καλαματιανός για τον δρόμο Πάτρας - Πύργου: Παίζοντας με την φωτιά.

Δυστυχώς, τα κακά μαντάτα για την υλοποίηση του αυτοκινητόδρομου Πάτρας– Πύργου συνεχίζονται.
Αρχικά ήταν διαρροές στον τύπο από «κύκλους» του νέου υπουργείου υποδομών. Στη συνέχεια επιβεβαιώθηκαν οι ανησυχίες μας με τις προγραμματικές δηλώσεις του αρμοδίου Υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή στην ολομέλεια της Βουλής.
Ο ίδιος με νέες δηλώσεις, επαναλαμβάνει όσα είπε στη Βουλή και εμφανίζεται αποφασισμένος να βρει «άλλη λύση» για τον αυτοκινητόδρομο. Δηλώνει ότι έχει ξεκινήσει συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ώστε να εξασφαλιστεί νέα χρηματοδότηση για μετά το 2023 !!!
Πρόκειται προφανώς για εμπαιγμό. Η αναζήτηση «άλλης», «νέας» «λύσης», εκτός της άμεσης υλοποίησης του δρόμου, είναι μια αρνητικότατη εξέλιξη, η οποία έχει πολλαπλές επιπτώσεις στην Ηλειακή κοινωνία και την ίδια τη ζωή των Ηλείων πολιτών.
Θυμίζουμε ότι με μεγάλες προσπάθειες εξασφαλίστηκαν από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ τον Μάρτιο του 2018 πόροι ύψους 300 εκ. ευρώ από το τρέχον ΕΣΠΑ και ο αυτοκινητόδρομος, με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα, έχει ορίζοντα υλοποίησης το 2022. Το έργο βρίσκεται στην τελική ευθεία, με πέντε συμβάσεις ήδη υπογεγραμμένες και τις υπόλοιπες τρείς σε αναμονή υπογραφής.
Με τους πειραματισμούς του υπουργού, κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί την εξασφάλιση μιας νέας ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. Σε περίπτωση, λοιπόν, που δεν επιτευχθεί κάτι τέτοιο, τότε είναι μονόδρομος η κυβέρνηση να στραφεί σε άλλη μορφή άντλησης κεφαλαίων. Πρέπει, δε, να ληφθεί υπόψη ότι εθνικοί πόροι δεν υφίστανται με τα στενά δημοσιονομικά πλαίσια που ακολουθούνται, ενώ και να βρεθούν, θα είναι προκλητικό να χαθούν ευρωπαϊκοί πόροι και να αντικατασταθούν με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων. Επίσης, το ποσοστό έκπτωσης στην εκτέλεση του έργου που έχει εξασφαλίσει το Ελληνικό Δημόσιο με την ισχύοντα διαγωνισμό είναι πολύ μεγάλο και δεν υπάρχουν περιθώρια να αυξηθεί.
Σημαντικό είναι και το θέμα των αποζημιώσεων που θα τεθεί από τους σημερινούς αναδόχους των εργολαβιών. Παράλληλα με αυτό, νέος διαγωνισμός είναι πολύ πιθανό να ανοίξει νέο κύκλο προσφυγών, με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό για τις δικαστικές διαμάχες που θα ακολουθήσουν και θα οδηγήσουν σε μεγάλες καθυστερήσεις.
Σε ότι αφορά, λοιπόν, τα χρονοδιαγράμματα που θα προκύψουν από μια επαναπροκήρυξη του έργου, είναι δεδομένο ότι θα πάνε πολύ πίσω. Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει αν και πότε θα είναι σε θέση να υλοποιηθεί.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα πρυτανεύσει η λογική και όχι άλλες πειραματικές σκέψεις ως προς την υλοποίηση του, ζωτικής σημασίας για τους Ηλείους, έργου.
Σε έναν δρόμο που συνεχώς μαθαίνουμε για μια νέα τραγωδία, με απώλεια ζωών συμπολιτών μας, δεν υπάρχει ούτε ένα λεπτό για χάσιμο.
Επαναλαμβάνουμε ότι οι τραγικές συνέπειες της καθυστέρησης υλοποίησης του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου, βαρύνουν αποκλειστικά την κυβέρνηση.

Διονύσης – Χαράλαμπος Καλαματιανός
Βουλευτής Ν. Ηλείας
ΣΥΡΙΖΑ- ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ

Τακτικό μέλος στην Επιτροπή Δημοσίων Επιχειρήσεων, Τραπεζών, Οργανισμών Κοινής Ωφελείας και Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης ο Κώστας Τζαβάρας

Τακτικό μέλος της Επιτροπής Δημοσίων Επιχειρήσεων, Τραπεζών, Οργανισμών Κοινής Ωφελείας και Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης της Βουλής ορίστηκε ο βουλευτής Ηλείας και πρώην υπουργός Πολιτισμού Κώστας Τζαβάρας με νέα Απόφαση του Προέδρου της Βουλής. Η Επιτροπή είναι αρμόδια σύμφωνα με τον Κανονισμό για την διατύπωση γνώμης σχετικά με την καταλληλότητα των προτεινομένων προς διορισμό, επαναδιορισμό ή ανανέωση θητείας σε θέσεις Προέδρου Διοικητικού Συμβουλίου, Διοικητού ή Διευθύνοντος Συμβούλου των Δημοσίων Επιχειρήσεων, Τραπεζών, Οργανισμών Κοινής Ωφελείας και Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης. H επιτροπή μπορεί να καλεί σε ακρόαση οποιοδήποτε από τα πρόσωπα αυτά, να διατυπώνει τη γνώμη της για τα παραπάνω πρόσωπα, τη διαχείριση και πορεία των επιχειρήσεων, τραπεζών, οργανισμών και φορέων κοινωνικής ασφάλισης που προΐστανται, λαμβάνοντας υπόψη τα στρατηγικά και επιχειρησιακά σχέδιά τους και να υποδεικνύει στους εποπτεύοντες Υπουργούς τα μέτρα, τις πράξεις και την πρακτική, που κρίνει κατάλληλα και επωφελή για το δημόσιο συμφέρον.
Εκτός του Κώστα Τζαβάρα στην Επιτροπή από πλευράς Ν.Δ. συμμετέχουν ο Πρόεδρος της Βουλής Κωνσταντίνος Τασούλας, οι αντιπρόεδροι Νικήτας Κακλαμάνης, Χαράλαμπος Αθανασίου και Αθανάσιος Μπούρας και οι βουλευτές Ντόρα Μπακογιάννη, Μαριέττα Γιαννάκου, Σταύρος Καλαφάτης, Σταύρος Καλογιάννης και Σπήλιος Λιβανός.

Δήλωση του Δημάρχου Πύργου κ. Γαβριήλ Λιατσή σχετικά με την έλευση του πρώτου λεωφορείου με τουρίστες στον Πύργο

Η άφιξη του πρώτου λεωφορείου στο Πύργο απαντάει σε όλους και σε όλα και αποδεικνύει ότι όποιος προσπαθεί και το θέλει πολύ στο τέλος νικάει .
Σε αυτή την περίπτωση νίκησαν όλοι εκείνοι που πίστεψαν το Δήμαρχο μέχρι την τελευταία στιγμή της θητείας του που με απόλυτη ανιδιοτέλεια και πείσμα δε σταμάτησαν ποτέ να διεκδικούν την επανεκκίνηση της οικονομίας που βάναυσα είχε διαταραχθεί στο παρελθόν.
Η αρχή έγινε, τα πάντα σε αυτή την πόλη οριστικά αλλάζουν
Τα χειροκροτήματα των συμπολιτών μας στη Μανωλοπούλου αιφνιδίασαν ευχάριστα τους πρώτους τουρίστες και επιβεβαίωσαν περίτρανα την λαχτάρα του εμπορικού κόσμου και όλης της τοπικής κοινωνίας για ό,τι πρόκειται να συμβεί.
Από αύριο που πλέον θα πραγματοποιούνται οργανωμένες επισκέψεις τουριστών, η πόλη μας και ο εμπορικός της κόσμος θα είναι πανέτοιμοι να τους υποδεχθούν.

ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ

Επίσκεψη Μιχάλη Κατρίνη στο υπουργείο Τουρισμού - «Ανάγκη για άμεση λειτουργία των ιαματικών λουτρών Καϊάφα»

Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού είχε ο Μιχάλης Κατρίνης. Ο Ηλείος βουλευτής συζήτησε με τον Υπουργό κ. Θεοχάρη, τον υφυπουργό κ. Κόνσολα και τον Γενικό Γραμματέα κ. Λούλη γενικότερα θέματα τουριστικής ανάπτυξης της Ηλείας, κάτι που αποτελεί πολιτική προτεραιότητα για τον κ. Κατρίνη.

Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε η ανάπτυξη του θρησκευτικού, ιαματικού και θαλάσσιου τουρισμού, η αξιοποίηση του πολιτιστικού αποθέματος της Αρχαίας Ολυμπίας σε συνδυασμό με αθλητικές εκδηλώσεις παγκόσμιας εμβέλειας, αλλά και η σύνδεση του πρωτογενούς τομέα με το τουριστικό προϊόν.

Στόχος είναι η Ηλεία να οδηγηθεί σε ένα νέο μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης που θα ενισχύσει την τοπική οικονομία και θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας.

Ως ζήτημα που χρήζει άμεσης επίλυσης, ο κ. Κατρίνης εστίασε στο πρόβλημα που έχει ανακύψει από τη μη λειτουργία των ιαματικών λουτρών Καϊάφα, εξέλιξη με πολλές αρνητικές επιπτώσεις για τους επαγγελματίες, τους ξενοδόχους και την τοπική οικονομία της ευρύτερης περιοχής της Ζαχάρως και της επαρχίας Ολυμπίας.
Ένα ζήτημα το οποίο θα έπρεπε να έχει επιλυθεί πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου, κάτι που δεν φρόντισε η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού.

Ο Ηλείος βουλευτής έλαβε τη διαβεβαίωση ότι εντός της επόμενης εβδομάδας θα συνεδριάσει η αρμόδια επιτροπή  Προστασίας Ιαματικών Φυσικών Πόρων του Υπουργείου, η οποία θα εγκρίνει την αδειοδότηση του Καϊάφα.

Σε αυτή την κατεύθυνση ο κ. Κατρίνης είχε επικοινωνία και με τον διευθυντή των ιαματικών λουτρών κ. Λευκαδίτη, ο οποίος τον ενημέρωσε πως η διαδικασία στελέχωσης των λουτρών με προσωπικό έχει ήδη ολοκληρωθεί, ώστε με την έγκριση της αδειοδότησης να ξεκινήσει άμεσα η λειτουργία του υδροθεραπευτηρίου.

Ερώτηση για το έργο του νέου αυτοκινητόδρομου «Πάτρα-Πύργος» κατέθεσε ο Μιχάλης Κατρίνης

Την πρώτη του ερώτηση στη Βουλή κατέθεσε, όπως είχε δεσμευτεί προεκλογικά, ο Βουλευτής Ηλείας του Κινήματος Αλλαγής Μιχάλης Κατρίνης, σχετικά με το έργο του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρας-Πύργου.

Στην ερώτηση ο Βουλευτής ζητάει συγκεκριμένες απαντήσεις για το χρονοδιάγραμμα του έργου, το κόστος και τις εναλλακτικές επιλογές, καθώς η τελευταία ομιλία του υπουργού κ. Κ. Καραμανλή στη Βουλή για εκ νέου δημοπράτηση του έργου, δημιούργησε έντονη ανησυχία στους πολίτες της Ηλείας.

Φαίνεται πως η Νέα Δημοκρατία αντιγράφει την ίδια, λανθασμένη τακτική με την προηγούμενη κυβέρνηση. Μετατρέπει τον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος σε ένα σύγχρονο «Γεφύρι της Άρτας», θέτοντας την ασφάλεια των πολιτών της Ηλείας καθημερινά σε κίνδυνο, υπονομεύοντας ταυτόχρονα την όποια τουριστική και αναπτυξιακή προοπτική του νομού μας.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης

 

Προς : Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
ΘΕΜΑ : ‘’ Υλοποίηση του έργου του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρας-Πύργου.’’
Κύριε Υπουργέ,
Οι προθέσεις της κυβέρνησης για το τι ‘’μέλλει γενέσθαι’’ με το δρόμο Πάτρα - Πύργος, με τον τρόπο που αποτυπώθηκαν στην ομιλία σας στις προγραμματικές δηλώσεις, δημιουργούν εύλογο προβληματισμό και έντονη ανησυχία στους πολίτες της Ηλείας.
Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ακύρωσε τη διαγωνιστική διαδικασία του 2014 για την ‘’ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος’’ και προχώρησε στην κατάτμηση του έργου σε 8 εργολαβίες, με την πρώτη δημοπράτηση να ολοκληρώνεται 14 μήνες μετά την ακύρωση της δημοπράτησης του έργου ως ενιαίου!
Έργου, το οποίο χαρακτηρίζεται σύγχρονο ‘’Γεφύρι της Άρτας’’, αφού εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ μόλις 2 χρόνια μετά την απόφαση κατάτμησης και εγκρίθηκε τελικά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μετά από 3 χρόνια, λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων από την προηγούμενη κυβέρνηση.
Αυτό είχε ως φυσικό επακόλουθο την αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην υλοποίηση του μεγάλου αυτού αναπτυξιακού έργου για την Ηλεία. Κατά την ομιλία σας μιλήσατε για ριζική λύση, τονίζοντας ότι σε αυτή τη φάση δεν έχει μεγάλη σημασία η καθυστέρηση ή το κόστος υλοποίησης, χωρίς όμως να παρουσιάσετε καμία λύση.
Μέσω διαρροών και δημοσιευμάτων σε ΜΜΕ, αφήνετε να εννοηθεί ότι προσανατολίζεστε στην εκ νέου δημοπράτηση του ‘’Πάτρα-Πύργος’’ ως ενιαία πλέον εργολαβία, χωρίς όμως αυτό να αποτελεί επίσημη θέση του υπουργείου ή της κυβέρνησης ως τώρα.
Και όλα αυτά με δεδομένο ότι, παρά τις πρωτοφανείς παλινωδίες της προηγούμενης κυβέρνησης, σήμερα έχουν υπογραφεί οι συμβάσεις για τα 5 από τα 8 τμήματα του οδικού άξονα, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαδικασίες για την υπογραφή συμβάσεων και για τα υπόλοιπα 3 τμήματα, τα οποία αφορούν στην Ηλεία.
Θεωρείται βέβαιο ότι η ακύρωση των συμβάσεων θα προκαλέσει μια διελκυστίνδα καθυστερήσεων με προσφυγές στα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια, τόσο επί της νέας διαδικασίας που θα επιλεγεί όσο και επί του ποσού των αποζημιώσεων που θα απαιτηθεί από τους εργολάβους.
Εν κατακλείδι, θα ήταν ολέθριο να ξεκινήσει εκ νέου η διαγωνιστική διαδικασία, εξέλιξη που θα οδηγήσει σε νέα καθυστέρηση και θα θέσει σε αμφιβολία ακόμα και την ίδια τη χρηματοδότηση του οδικού άξονα ‘’Πάτρα-Πύργος’’.
Κατόπιν των ανωτέρω,
Ερωτάται ο Κύριος Υπουργός
1.Ποιες είναι οι προθέσεις της κυβέρνησης και ο οριστικός σχεδιασμός (αν υπάρχει) για το ζήτημα της κατασκευής του δρόμου ‘’Πάτρα-Πύργος’’;
2. Με δεδομένο ότι, παρά τις πρωτοφανείς παλινωδίες της προηγούμενης κυβέρνησης, σήμερα έχουν υπογραφεί οι συμβάσεις για τα 5 από τα 8 τμήματα του οδικού άξονα, θα προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της διαδικασίας και για τα υπόλοιπα 3 τμήματα;
3. Η επιλογή για επαναδημοπράτηση του έργου ως ενιαίο, στην οποία φαίνεται ότι καταλήγετε, έχει λάβει την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής;
4. Σε μια τέτοια επιλογή, ποιος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος ολοκλήρωσης του έργου και τι κόστος συνεπάγεται για το δημόσιο και τους Έλληνες φορολογούμενους;

Ο Ερωτών Βουλευτής

Μιχάλης Κατρίνης
Βουλευτής Ηλείας

Περισσότερα Άρθρα...

Εγγραφείτε προκειμένου να λαμβάνετε δωρεάν ειδοποιήσεις όταν έχουμε νεότερες πληροφορίες.