298 New Articles

25ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου OlympiaPsychoΕdu: Κινηματογραφική Τέχνη και Ψυχοεκπαιδευτικές παρεμβάσεις - Με επιτυχία έκανε τα πρώτα της βήματα η νέα δράση της διοργάνωσης

25ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου OlympiaPsychoΕdu: Κινηματογραφική Τέχνη και Ψυχοεκπαιδευτικές παρεμβάσεις - Με επιτυχία έκανε τα πρώτα της βήματα η νέα δράση της διοργάνωσης

Ενδιαφέροντα
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Ιδιαίτερο ήταν το ενδιαφέρον του κοινού που παρακολούθησε το απόγευμα του Σαββάτου το OlympiaCinematicPsychoEdu, την νέα δράση του Φεστιβάλ Κινηματογράφου για το σημαντικό ζήτημα της σχέσης του κινηματογράφου με την ψυχολογία και την εκπαίδευση, η οποία φιλοξενήθηκε στον κινηματογράφο Ορφέας στον Πύργο.

Εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί αλλά και πολλοί γονείς ενημερώθηκαν για την κινηματογραφική αφήγηση με τα παιδιά και τους εφήβους, εξυπηρετώντας έτσι ποικίλους εκπαιδευτικούς και αναπτυξιακούς στόχους. Όπως τονίστηκε, η δημιουργικότητα, που χαρακτηρίζει την τέχνη του κινηματογράφου, σε συνδυασμό με την εκπαίδευση, μπορούν να αποτελέσουν το έδαφος συζήτησης για τα πιο σημαντικά ζητήματα του κόσμου του παιδιού.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την προβολή της ταινίας “Oscar και Lilli” την οποία ακολούθησε η ομιλία της Δρ. ΛίλιανΤσιαβού, ειδικευμένης στην ψυχαναλυτική προσέγγιση του κινηματογράφου και συγγραφέας και εισηγήτριας σε δύο σχετικά προγράμματα e-learning του Πανεπιστημίου Αθηνών, η οποία απάντησε στο ερώτημα «γιατί βλέπουμε ταινίες;».

Στη συνέχεια η Σωτηρία Χαντζηκωνσταντίνου, ψυχολόγος, μέλος της επιστημονικής ομάδας του Κέντρου Πρόληψης Ηλείας «Παρεμβάσεις», μίλησε για την αξιοποίηση του κινηματογράφου στις δράσεις προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας από το Κέντρο Πρόληψης Παρεμβάσεις που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες,ενώ η Αδαμαντία Ζαφειροπούλου, εκπαιδευτικός, πτυχιούχος ψυχολογίας και συνεργάτρια του Φεστιβάλ Ολυμπίας αναφέρθηκε στους κύριους άξονες μίας ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης για την προσαρμογή και ψυχική υγεία  των παιδιών  προσφύγων συνδέοντας τους με την κινηματογραφική αφήγηση στην εκπαίδευση και παρουσίασε τρόπους αξιοποίησης της ταινίας “Oscar και Lilli” εντός της σχολικής τάξης. Τον συντονισμό είχε αναλάβει η ΓκόλφηΓαβριλιάδη.

Το κοινό που παρακολούθησε την εκδήλωση έδειξε το ξεχωριστό του ενδιαφέρον για παρόμοιες δράσεις με θεματολογία που αφορά στο σύγχρονο παιδί-έφηβο, προοπτική που αποτελεί και στόχο του Φεστιβάλ.

 

 

 

Εγγραφείτε προκειμένου να λαμβάνετε δωρεάν ειδοποιήσεις όταν έχουμε νεότερες πληροφορίες.