Tηλεργασία και μετά στο κανάλι με τη γόνδολα - Κίνητρα για την προσέλκυση ξένων εργαζομένων για μόνιμη διαμονή στη Βενετία ανακοίνωσε η Πόλη των Δόγηδων

Δουλειά στο λάπτοπ και μετά γραμμή για ρομάντζα με τη γόνδολα! Έπειτα από την πρωτοφανή άνοδο των υδάτων το Νοέμβριο του 2019, που έπνιξαν τη Βενετία, και μετά «καπάκι» τη φονική πανδημία, η διάσημη Πόλη των Δόγηδων προσφέρει κίνητρα για να προσελκύσει τηλεργαζόμενους από όλο τον κόσμο.

Πηγή, περισσότερα στον https://www.ot.gr/2022/05/05/diethni/tilergasia-kai-meta-sto-kanali-me-ti-gondola/

«Ο ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΑΣΘΕΝΗΣ» του Μολιέρου την Τετάρτη 27 Ιουλίου στο Θέατρο της Αρχαίας Ήλιδας

Η προπώληση γίνεται μόνο ηλεκτρονικά μέσω Ticket Servises και από το ταμείο του θεάτρου δύο ώρες πριν

 

 

Με τον «Κατά Φαντασίαν Ασθενή» του Μολιέρου συνεχίζεται το πρόγραμμα του 32ου Φεστιβάλ Αρχαίας Ήλιδας την Τετάρτη 27 Ιουλίου 2022 και ώρα 9.30μμ στο Θέατρο της Αρχαίας Ήλιδας από το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης. Ο Θανάσης Τσαλταμπάσης ενσαρκώνει το κεντρικό ήρωα σε μια παράσταση που υπόσχεται πολύ γέλιο. Η προπώληση γίνεται μόνο ηλεκτρονικά μέσω Ticket Servises και από το ταμείο του θεάτρου δύο ώρες πριν

 

 «Ο κατά φαντασίαν ασθενής» είναι το εμβληματικό και τελευταίο έργο του δημοφιλούς δημιουργού και παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο Παρίσι το 1673, με τον ίδιο το συγγραφέα στο ρόλο του πρωταγωνιστή.

Μία από τις πιο διάσημες κωμωδίες του παγκόσμιου θεάτρου, μια αξεπέραστη δημιουργία χαράς, με υπέροχους χαρακτήρες και μνημειώδεις στιγμές, παρουσιάζεται σε πρωτότυπη διασκευή, σκηνοθεσία και μουσική του Κώστα Γάκη, με πολλούς ταλαντούχους νέους πρωταγωνιστές, ζωντανή μουσική, με έναν νεανικό, υψηλής ενέργειας θίασο.

 

Η παράσταση:

Στη Γαλλία του 1673, ο θίασος του διάσημου ηθοποιού Μπεζάρ βρίσκεται σε αναζήτηση θεατρικής στέγης και έργου. Ένας νέος συγγραφέας τολμάει να του παρουσιάσει το τελευταίο του έργο. Το όνομά του: Μολιέρος. Το έργο; μια ιστορία για κάποιον υποχόνδριο φιλάσθενο. Καθώς ο Μολιέρος διαβάζει το έργο στο θίασο του Μπεζάρ, αυτό ζωντανεύει μαζί με την εποχή του.

 

Η υπόθεση:

Ο Αργκάν είναι κατά φαντασία άρρωστος. Πιστεύει ότι πάσχει από αναρίθμητες ασθένειες και θέλει συνεχώς να μπαινοβγαίνουν στο σπίτι του γιατροί και να τον εξετάζουν. Έτσι γίνεται θύμα επιτήδειων που τον εκμεταλλεύονται. Η γυναίκα του τον απατά με ένα γιατρό, απατεώνες γιατροί απομυζούν τα χρήματά του και όταν αποφασίζει να παντρέψει τη μεγάλη του κόρη με γιατρό της επιλογής του, εκείνη, που εν τω μεταξύ αγαπάει άλλον, αναγκάζεται να παρουσιάσει τον αγαπημένο της ως διάσημο γιατρό, προκειμένου να γίνει αποδεκτός από τον πατέρα της. Η αποθέωση της επιστημονικής αυθεντίας συγκρούεται με τις ανθρώπινες ανάγκες και η επιστήμη επανατοποθετείται εκεί που της πρέπει: αρωγός και μοναδικό επίτευγμα των ανθρώπων, μακριά από δογματισμούς που την αδικούν και τη διαστρεβλώνουν.

 

Συντελεστές:

Σκηνοθεσία/μουσική/διασκευή και πρωτότυπο κείμενο: Κώστας Γάκης

Σκηνικά/κοστούμια: Κωνσταντίνος Ζαμάνης

Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου

Μουσική επιμέλεια και παραγωγή: Κώστας Λώλος 

Βοηθός σκηνοθέτη: Νατάσα Κοσμίδου

 

Παίζουν οι Ηθοποιοί: 

Αργκάν, ο κατά φαντασίαν ασθενής, Μπεζάρ ηθοποιός της εποχής: Θανάσης Τσαλταμπάσης

Μπελίν, δεύτερη γυναίκα του Αργκάν, πρώτη κόρη του Μπεζάρ: Αγοραστή Αρβανίτη

Ανζελίκ, πρώτη κόρη του Αργκάν, δεύτερη κόρη του Μπεζάρ: Νάστια Βραχάτη

Λουϊζόν, δεύτερη κόρη του Αργκάν, τρίτη κόρη του Μπεζάρ: Στεφανία Καλομοίρη

Τουανέτ, υπηρέτρια του Αργκάν, σύζυγος του Μπεζάρ:  Νικολέττα Βλαβιανού

Μπεράλντ, αδερφός του Αργκάν, Φιλίπ σωματοφύλακας του Μπεζάρ: Δημήτρης Καλαντζής

Κλεάντ, ερωτευμένος με την Ανζελίκ, Ιππότης της Μοντένα: Ορφέας Παπαδόπουλος

Γιατρός Ντιαφουαρύς, Πουντσινέλο, αφηγητής: Νίκος Ορφανός

Τομά Ντιαφουαρύς, Μολιέρος: Αλέξανδρος Ζουριδάκης

 

Διάρκεια: 1 ώρα και 40 λεπτά

Tιμές εισιτηρίων:   Γενική είσοδος 15/ μειωμένο 10

Ηλεκτρονική προπώληση γίνεται μέσω Ticket Servises όσον για το μειωμένο αφορά όλες τις  κατηγορίες ,φοιτητικό , μαθητικό, πολύτεκνοι, άνεργοι

Ώρα  έναρξης:  21.30

 

 

 

 

Αυτοκίνητα: Μπαίνει κόφτης ταχύτητας σε όλα τα ΙΧ - Με στόχο την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων

Μετά τις 6 Ιουλίου όλα τα καινούρια αυτοκίνητα θα πρέπει να διαθέτουν την τεχνολογία Intelligent Speed Assistance (ISA). Πρόκειται για το σύστημα αναγνώρισης ορίου ταχύτητας, το οποίο βασίζεται σε πληροφορίες από τη χαρτογράφηση GPS και την αναγνώριση οδικών πινακίδων.

Πηγή, περισσότερα στον https://www.ot.gr/2022/07/01/epikairothta/koinonia/aytokinita-mpainei-koftis-taxytitas-se-ola-ta-ix/

Παρουσιάστηκε η έκδοση «Απάνθισμα Ιστορικών και Κλέφτικων Δημοτικών Τραγουδιών στη Δυτική Ελλάδα» από τη Χορολογική Εταιρεία και την ΠΔΕ

Το Δημοτικό Τραγούδι στην περίοδο της Ελληνικής Επανάστασης 1821 στις Περιφερειακές Ενότητες Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας και Ηλείας αναδεικνύει το βιβλίο «Απάνθισμα Ιστορικών και Κλέφτικων Δημοτικών Τραγουδιών στη Δυτική Ελλάδα» που εξέδωσε η Χρολογική Εταιρεία σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

Η έκδοση παρουσιάστηκε την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022 στο Δημοτικό Θέατρο «Απόλλων», που παραχωρήθηκε για την εκδήλωση από το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας.

Το εκδοτικό «Απάνθισμα» όπως αναφέρει ο Νικόλαος Πομώνης, πρόεδρος της Χορολογικής Εταιρείας, που χρηματοδοτήθηκε από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και υποστηρίχθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης των τριών νομών και των Γραφείων Φυσικής Αγωγής. Το βιβλίο διανέμεται στις βιβλιοθήκες των σχολείων της Δυτικής Ελλάδας και το επόμενο διάστημα, με την επανέκδοσή του, θα αποσταλεί δωρεάν σε βιβλιοθήκες Δήμων, πολιτιστικών και άλλων φορέων της περιοχής.

Στην παρουσίαση του βιβλίου τονίστηκε από τους ομιλητές η δύναμη του δημοτικού τραγουδιού στη σύγχρονη εποχή, η κοινωνική του διάσταση και η χρησιμότητά του στην εκπαίδευση και την κοινωνία. Στην αξία της καταγραφής και της ταυτοποίησης των δημοτικών τραγουδιών της Δυτικής Ελλάδας εστίασαν ο Δρ. Διονύσιος Γ. Κάρδαρης, καθηγητής Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων στο γνωστικό αντικείμενο της Φυσικής Αγωγή με έμφαση στους Ελληνικούς Παραδοσιακούς Χορούς, ο Ιωάννης Δ. Μακρής, Πρόεδρος της Διεθνούς Αδελφότητος Απογόνων των Ελεύθερων Πολιορκημένων της Ι.Π. Μεσολογγίου και ο Δρ. Γρηγόριος Ε. Μικρώνης, μέλος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Φυσικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών στο Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο για τη διδασκαλία του Ελληνικού Παραδοσιακού Χορού και μέλος του Δ.Σ. της Χορολογικής Εταιρείας.

Ακολούθησε καλλιτεχνικό μουσικό πρόγραμμα εμπνευσμένο από το περιεχόμενο του βιβλίου, με τη συμμετοχή παραδοσιακής μουσικής κομπανίας την οποία αποτέλεσαν οι: Ξένια Βέρρα(τραγούδι), Πάνος Κοτρώτσος(κλαρίνο), Γιάννης Οικονόμου(Βιολί),  Ελένη Παπαπροκοπίου(λαούτο και το τραγούδι) και  Ανδρέας Νιάρχος(φλογέρα και κρουστά).

Σην εκδήλωση χαιρετισμό απηύθυναν ο Νικόλαος Πομώνης πρόεδρος της Χορολογικής Εταιρείας, ο π. Κωνσταντίνος Θεοδωρόπουλος Αρχιμανδρίτης - εκπρόσωπος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Πατρών κκ. Χρυσοστόμου, οι Αντιπεριφερειάρχες Ανδρέας Φίλιας (Οικονομικής Πολιτικής και Δημοσιονομικού Ελέγχου), Νικόλαος Κοροβέσης(Πολιτισμού και Τουρισμού), η Μαρία Κουτσούμπα Καθηγήτρια στο Γνωστικό αντικείμενο της Χορολογίας με έμφαση στον Ελληνικό Παραδοσιακό Χορό, ο Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και η Γεωργία Μητρογιάννη Προϊσταμένη Γραφείου Φυσικής Αγωγής Ν. Αχαΐας, ενώ αναγνώστηκε μήνυμα από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. ΑχαΐαςΑνδρέα Ζέρβα.

Η έκδοση εντάσσεται στις επετειακές δράσεις που υλοποιεί η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με αφορμή τη συμπλήρωση 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση του 1821. Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Φίλιας απένειμε στη Χορολογική Εταιρεία αναμνηστική πλακέτα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Η εκδήλωσης έκλεισε με την παρουσίαση επί σκηνήςτης εικοσαμελούς ομάδα της Χορολογικής Εταιρείας που επιμελήθηκε τη συγγραφή , την οποία αποτελούν οι: ΓρηγόριοςΜικρώνης, ΑθηνάΚολλύρου, ΝικόλαοςΧρόνης, ΝικόλαοςΠομώνης, ΔημήτριοςΚαραβασίλης, ΝικόλαοςΧρυσανθόπουλος, ΧρύσαΒαγενά, ΑθηνάΚωνσταντινίδη, ΦωτεινήΦαρμάκη, ΑριστέαΜπαρούνη, ΕλένηΤσιρίμπα, ΜαρίαΠομώνη, ΜαρίαΤσενίκογλου, ΜαρίαΣιολέ, ΑγγελικήΠαπαδοπούλου, ΒασιλικήΤσιντώνη, ΓεώργιοςΚατσίβελος, ΚωνσταντίνοςΚωλέτσης, ΔημήτριοςΤσάντας.

Την εκδήλωση συντόνισε η Αφροδίτη Τσικριτσή, δημοσιογράφος, μέλος της Ε.Σ.Η.Ε.Π.Η.Ν.

Η Χορολογική Εταιρεία, ως Σύλλογος καθηγητών Φυσικής Αγωγής ειδίκευσης Ελληνικού παραδοσιακού χορού, όπως προανήγγειλε προγραμματίζει για το επόμενο διάστημα μεγάλη εκδήλωση αφιερωμένη στα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή.

 

Αδήλωτα τετραγωνικά: Ανοίγει η ηλεκτρονική πλατφόρμα για υποβολή δηλώσεων με πρόστιμο 20% - Η ρύθμιση θα είναι ενεργή έως 30 Ιουνίου 2022

Νέα ευκαιρία να εμφανίσουν στους Δήμους τα «ξεχασμένα» τετραγωνικά ή να διορθώσουν λάθη και παραλείψεις στα στοιχεία των ακινήτων τους τα οποία έχουν ήδη δηλώσει στους Δήμους έχουν οι ιδιοκτήτες ακινήτων. Μετά τη ψήφιση της σχετικής διάταξης του υπουργείου Εσωτερικών, ο χρόνος μετρά αντίστροφα για να ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΚΕΔΕ η οποία θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι 30 Ιουνίου 2022 για τους φορολογούμενους που έχουν εκκρεμότητες με τους δήμους. Λίγο πριν την ενεργοποίηση της νέας ρύθμισης οι φορολογούμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι:

Πηγή, περισσότερα στον https://www.ot.gr/2022/04/05/oikonomia/akinita/adilota-tetragonika-anoigei-i-ilektroniki-platforma-gia-ypovoli-diloseon-me-prostimo-20/

ΟΑΕΔ: Αλλαγή σελίδας για επίδομα ανεργίας, μητρώο ανέργων και επαγγελματική κατάρτιση

Το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας που τίθεται αύριο σε διαβούλευση, αλλάζει τα πάντα γύρω από τον Οργανισμό.

Πηγή, περισσότερα στο https://www.tovima.gr/2022/03/12/vimatv/oaed-allagi-selidas-gia-epidoma-anergias-mitroo-anergon-kai-epaggelmatiki-katartisi/

Στήλη Ἅλατος ... Σήμερα Κυριακή τῆς Σαμαρείτιδος

  Ὁ Ἐπίσκοπος Ὠλένης

  Α Θ Α Ν Α Σ Ι Ο Σ

                                                   Κυριακή   22   Μαῒου   2022 

 Στήλη Ἅλατος ...    

 

 

       Σήμερα Κυριακή τῆς Σαμαρείτιδος, ἀγαπητοί μου ἀναγνῶστες, ἡ Ἁγία μας Ἐκκλησία  προβάλλει ἐνώπιόν μας τήν σωτήρια συνάντηση τῆς Σαμαρείτιδος μετά τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ. Μέ τόν διάλογον πού κάνει ἡ Σαμαρεῖτις μέ τόν Χριστόν γνωρίζει πιά εἶναι ἡ σωστή λατρεία τοῦ Θεοῦ καί ποία εἶναι ἡ σχέσις τοῦ ἀνθρώπου  μέ τόν Θεόν, γιά νά πραγματοποιηθεῖ ἡ σωτηρία του. Ὁ Θεάνθρωπος Κύριος μᾶς ἀποκαλύπτει ὅτι: «οἱ ἀληθινοί προσκυνηταί προσκυνήσουσι τῷ πατρί ἐν πνεύματι καί ἀληθείᾳ∙ καί γάρ ὁ πατήρ τοιούτους ζητεῖ τούς προσκυνoῦντας αὐτόν»(Ἰωάν. Δ΄, 23).

    Γιά νά Τόν ἀκολουθήσουμε ἀλάθητα, ἄς ἐξετάσουμε τί σημαίνει νά λατρεύουμε τόν Θεό Πατέρα «πνευματικά καί ἀληθινά». Ὁ Ἰη-σοῦς Χριστός εἶναι ἡ ἀλήθεια. Τό μαρτύρησε ὁ Ἴδιος διαβεβαιώ-νοντας ὅτι «Ἐγώ εἰμί ἡ ὁδός, ἡ ἀλήθεια καί ἡ ζωή»(Ἰωάν. ΙΔ, 6). Ὁ Χριστός, ἡ Ἀλήθεια, εἶναι ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ, πού ὑπῆρχε προαιώνια στόν Θεό καί πού εἶναι Θεός (Ἰωάν.Α΄, 1-20). Διά τοῦ Λόγου δημιουργήθηκαν ὅλα τά ὄντα, ὁρατά καί ἀόρατα (Ἰωάν.Α΄, 3). «Καί ὁ Λόγος σάρξ ἐγένετο καί ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν. Καί ἐθεασάμεθα τήν δόξαν αὐτοῦ, δόξαν ὡς μονογενοῦς παρά πατρός, πλήρης χάριτος καί ἀληθείας» (Ἰωάν. Α΄, 14).

    Αὐτό σημαίνει ὄχι ὅτι μᾶς δόθηκε κάποια γνώση περισσότερο ἤ λιγότερο λεπτομερής καί καθαρή γιά τήν χάρη καί τήν ἀλήθεια, ἀλλά ὅτι ἠ ἴδια ἡ χάρη καί ἡ ἴδια ἡ ἀλήθεια  φυτεύθηκαν στήν ὕπαρ-ξή μας, κάμνοντάς μας «μετόχους τῆς θείας φύσεως (Β΄Πέτρου Α΄, 4).

      Ἡ ἀλήθεια εἶναι τό «Πνεῦμα τῆς Ἀληθείας»(Ἰωάν. ΙΕ΄, 26). Εἶναι τό Πνεῦμα «πού ἐκπορεύεται ἀπό τόν Πατέρα»(Ἰωάν῍ Ε΄, 26). Εἶναι «τό Πνεῦμα τό Ἅγιον»(Ἰωάν. ΙΔ΄, 26).Εἶναι «τό Πνεῦμα τοῦ Υἱοῦ καί καθώς συνιστᾶ μαζί μέ Αὐτόν καί τόν Πατέρα τή μία, ἀδιαίρετη καί ἀσύγχυτη Θεία Οὐσία. Ἡ ἀποδοχή τῆς ἀλήθειας εἶναι συγχρόνως ἀποδοχή καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Γι’αὐτό ἡ παναγία Ἀλήθεια ἐξαγγέλλει τήν ἀποστολή τοῦ Πνεύματος στούς μαθητές της ἀπό τόν Πατέρα (Ἰωάν. ΙΔ΄, 26). Εἶναι φυσικό νά βρίσκεται τό Πνεῦμα τῆς Ἀλήθειας μαζί  μέ τήν παναγία Ἀλήθεια καί νά ἐπισφραγίζει τίς ἐνέργειές Της. Εἶναι φυσικό , ἐπίσης, νά φανερώνεται πλήρως ἡ ἀλήθεια ἐκεῖ ὅπου ἐνεργεῖ τό Ἅγιο Πνεῦμα, καθώς εἶπε ὁ Κύριος στούς Μαθητές Του: «Ὅταν δέ ἔλθη Ἐκεῖνος , τό Πνεῦμα τῆς Ἀληθείας, ὁδηγήσει ὑμᾶς  εἰς πᾶσαν τήν ἀλήθειαν»(Ἰωάν. ΙΣΤ΄, 13).

    Τὀ Ἅγιον Πνεῦμα κηρύσσει στούς ἀνθρώπόυς τόν Υἱόν πού εἶναι ὁμοούσιός Του. Τό Πνεῦμα ἔρχεται στούς ἀνθρώπους, ὅταν αὐτοί πιστεύουν στόν Υἱὀ πού εἶναι ὁμοούσιός Του. Τό Πνεῦμα οἰκοδομεῖ πνευματικά τόν ἀληθινόν χριστιανόν καί τόν κάνει κατοικητήριο τοῦ Θεοῦ. Τό Πνεῦμα παρουσιάζει καί ἐγκαθιστᾶ τόν Χριστό στό ἐσωτερικό τοῦ ἀνθρώπου, στήν καρδιά του. Τό Πνεῦμα κάνει τούς ἀνθρώπου παιδιά τοῦ Θεοῦ, ἐξομοιώνοντάς τους μέ τόν Χριστό, δί νοντάς τους τά χαρακτηριστικά  τοῦ Χριστοῦ. Ὅταν προσεύχονται οἱ ἄνθρωποι πού ἔχουν γίνει παιδιά τοῦ Θεοῦ, ἀπευθύνονται σ’ Αὐτόν σάν σέ Πατέρα. Γιατί τό Ἅγιον Πνεῦμα πληροφορεῖ καθαρά τό πνεῦμα τοῦ ἀνακαινισμένου ἀπό Αὐτό ἀνθρώπου πώς ἔχει γίνει παιδἰ τοῦ Θεοῦ.

    Ἀπαραίτητη προϋπόθεση τῆς σωτηρίας εἶναι ἡ ἀπάρνηση τῆς ἁμαρτίας, ὅπως ἔκανε ἡ Σαμαρεῖτις. Ἁλλά μέ τήν ἁμαρτία ἔχουμε ἐξοικειωθεῖ τόσο, ὥστε αὐτή ἔχει ταυτισθεῖ μέ τήν φύση μας, μέ τήν ἴδια τήν ψυχή μας. Γιά νά ἀπαρνηθοῦμε, λοιπόν, τήν ἁμαρτία, πρέ-πει ὁπωσδήποτε νἀ ἀπαρνηθοῦμε τήν πεσμένη φύση μας, πρέπει νά ἀπαρνηθοῦμε τήν ψυχή μας (Ματθ. Ι΄, 39), πρέπει νά ἀπαρνηθοῦμε ὄχι μόνο τά προφανῶς  κακά ἔργα, ἀλλά καί τά καλά ἔργα τοῦ «παλαιοῦ ἀνθρώπου»(Ἐφεσ. Δ΄, 22), τά ὁποῖα τόσο ἐκτιμᾶ καί θαυμάζει ὀ κόσμος. Οὐσιαστικά πρέπει νά ἀντικαταστήσουμε τόν τρόπο σκέψεώς μας μέ «τόν νοῦν τοῦ Χριστοῦ¨(Α΄Κορ. Β΄, 16).

    Ἄς ταπεινωθοῦμε ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ καί Σωτῆρος μας. Ἄς ἀποδεσμευθοῦμε ἀπό τόν τρόπο σκέψεως πού μᾶς ὑποβάλλει ἡ πεσμένη φύση μας, τόν τρόπο σκέψεως πού ἐναντιώνεται στήν εἰρήνη τοῦ Θεοῦ. Ἄς ἀκολουθήσουμε τήν ἀλήθεια, καί τότε θά κληρονομήσουμε τήν ἀλήθεια, ἡ ὁποία ἐλευθερώνει τόν ἀνθρώπινο νοῦ ἀπό τά δεσμά τῆς ἁμαρτίας.

     Μόνο ὁ ἀληθινός χριστιανός μπορεῖ νά εἶναι ἀληθινός λάτρης τοῦ Θεοῦ, καθώς λατρεύει καί διακονεῖ τόν Θεό ὡς Πατέρα «πνευματικά καί ἀληθινά», μέ ἀποτέλεσμα τήν κοινωνία μαζί Του καί τήν ἐπίτευξη τῆς σωτηρίας του καί τήν θέωσή του. ΑΜΗΝ.

Πηγή εικόνας: https://www.imkifissias.gr

Περισσότερα Άρθρα...