392 New Articles

ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΥΝΟΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ - «Απεγκλωβισμός» από την προσωπική ευθύνη για παλιές οφειλές Νομικών Προσώπων

Ο ΗΛΕΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ

ΚΑΛΕΙ ΟΣΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ

ΝΑ ΣΠΕΥΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ

ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕΧΡΙ 12 ΜΑΡΤΙΟΥ

 

 

ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ

ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΘΑ ΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥΣ

 

 

Στην ιδιαίτερα σημαντική αλλαγή που επεφύλαξε ο πρόσφατος νόμος 4646/2019 για τον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας με ευνοϊκές τροποποιήσεις περί ευθύνης μέλους μιας διοίκησης στην περίπτωση οφειλών, αναφέρεται με χθεσινή επισήμανσή του, ο βουλευτής Ηλείας της Ν.Δ. Ανδρέας Νικολακόπουλος.

 

Πρόκειται ουσιαστικά για τον «απεγκλωβισμό» προσώπων που διετέλεσαν είτε σε νευραλγικές θέσεις, είτε σε διοικήσεις Νομικών Προσώπων και τα οποία έφερναν παράλληλα την ευθύνη, προσωπικά και αλληλέγγυα για την πληρωμή φορών, προστίμων και άλλων υποχρεώσεων, ανεξαρτήτως από τον χρόνο που αυτά βεβαιώνονταν (από προηγούμενες διαχειρίσεις κλπ).Τώρα - όπως τονίζει ο κ. Νικολακόπουλος - η ευθύνη αυτή βαραίνει τα πρόσωπα μόνο σε φορολογικές οφειλές που κατέστησαν ληξιπρόθεσμες στο χρόνο της θητείας τους, και μόνο αν έχουν υπαιτιότητα για την μη πληρωμή τους.

 

Οι νέες ωστόσο ευνοϊκές διατάξεις περιλαμβάνουν και εκκρεμείς υποθέσεις που μέχρι σήμερα ταλαιπωρούσαν πάρα πολλούς πολίτες και στην Ηλεία. Σε αυτούς δίνεται πλέον η δυνατότητα να απαλλαγούν με την υποβολή ειδικής αίτησης στην αρμόδια αρχή μέσα σε χρονικό διάστημα έως και τις 12 Μαρτίου (12-03-2020).

 

 

«ΕΥΚΑΙΡΙΑ»

ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ

 

 

Με βάση τα ανωτέρω ο Ηλείος Βουλευτής καλεί όλους όσους εμπλέκονται με παλιές και χρονίζουσες τέτοιες περιπτώσεις, με αποτέλεσμα να είναι μέχρι τώρα υπόλογο οι ίδιοι για οφειλές που δεν τους αναλογούν και ενδεχομένως να έχουν δεσμευθεί τραπεζικοί τους λογαριασμοί ή περιουσιακά τους στοιχεία, να σπεύσουν στον υποδεικνυόμενο χρόνο να κάνουν την αίτηση που απαιτείται και να προχωρήσουν τη διαδικασία που παραλλήλως είναι και «ευκαιρία» για τους ίδιους, απαλλαγής και από τις δικαστικές ή φορολογικές περιπέτειές τους.

 

Σημείωσε ακόμη ο κ. Νικολακόπουλος, ότι ο Νόμος με τις νέες διατάξεις και τον περιορισμό της ατομικής ευθύνης μόνο για τη διάρκεια που κάνουν πρόσωπο είχε την ευθύνη διαχείρισης, έρχεται να αποκαταστήσει την «τάξη των πραγμάτων» σε ένα μείζον πρόβλημα για το οποίο είχε ζητηθεί επιτακτικά η επίλυσή του.

 

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. αντιλαμβανόμενη την σύγχυση και τις δυσκολίες που προέκυπταν, αλλά και τον κίνδυνο εμπλοκής συνανθρώπων σε άδικες καταστάσεις, με ανθρώπινα και κοινωνικά χαρακτηριστικά δίνει τη λύση και θέτει τις νέες προϋποθέσεις από εδώ και στο εξής για όσους διοικούν Νομικά πρόσωπα.

Στη συνεδρίαση του Συμβουλίου της Κοινότητας Πύργου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου συζητήθηκαν σημαντικά ζητήματα της πόλης. ο Αντιπρόεδρος του Συμβουλίου Σιδηροκαστρίτης Σπύρος εισηγήθηκε τρία θέματα προ ημερησίας διάταξης. Συγκεκριμένα, πρότεινε τη διατύπωση ερωτήματος προς τον Δήμο σχετικά με την τύχη των έργων που είχαν ενταχθεί στο πρόγραμμα «Φιλόδημος» το οποίο η Κυβέρνηση κατήργησε. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα είχαν κατασκευαστεί δύο παιδικές χαρές και στο τεχνικό πρόγραμμα του δήμου για το 2020 είχαν εγγραφεί η αποκατάσταση του κτηρίου υπνωτηρίων Ο.Σ.Ε , του κολυμβητηρίου, η πρόσβαση ΑΜΕΑ στη θάλασσα, παιδικές χαρές κ.ά. Εκτός ημερήσιας διάταξης συζητήθηκε το ζήτημα των δεματοποιημένων σκουπιδιών στο Ποτόκι και η από κοινού δράση των Συμβουλίων Κοινοτήτων που γειτνιάζουν με το Ποτόκι με σκοπό να ασκηθεί πίεση προς κάθε κατεύθυνση για να βρεθεί λύση στο πρόβλημα. Τρίτο θέμα που συζητήθηκε ήταν η αποκατάσταση του φωτισμού και ζημιών της παιδικής χαράς Επαρχείου από την Κοινότητα Πύργου σε συνεργασία με τον Δήμο. Στα τακτικά θέματα της συνεδρίασης ο πρόεδρος του Συμβουλίου  Βασίλης Φάμελλος μετέφερε τα αιτήματα των κατοίκων του Καταραχίου και την αγανάκτησή τους για τη διαχρονική εγκατάλειψη-υποβάθμιση της περιοχής. Επόμενο τακτικό θέμα ήταν το αίτημα προς τον δήμο για τη διάνοιξη-ολοκλήρωση του δρόμου που ενώνει το 6ο Δημοτικό Σχολείο με την οδό Πολυτεχνείου. Έναν δρόμο που χρησιμοποιούν καθημερινά πλήθος κόσμου, γονείς, μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου. Την εισήγηση επιμελήθηκε ο Χριστόπουλος Θοδωρής. Συζητήθηκαν επίσης η απότμηση πεζοδρομίου στις παρυφές της πόλης και η συμμετοχή της Κοινότητας στην κινητοποίηση της 25ης Φεβρουαρίου για τον δρόμο Πατρών- Πύργου! Το συμβούλιο τάχθηκε υπέρ των δυναμικών κινητοποιήσεων και έγιναν προτάσεις για δράσεις  και κλιμάκωση του αγώνα. Το συμβούλιο παρακολούθησαν και συμμετείχαν κάτοικοι της πόλης με σημαντική διαδρομή στα κοινά.

 

Μιχάλης Κατρίνης: Να δοθεί δικαίωμα δικαστικής προσφυγής και εξαγοράς του δανείου τους στους αδύναμους δανειολήπτες, με ρόλο διαμεσολάβησης στο Συνήγορο του Καταναλωτή

Κρίσιμα ερωτήματα που απασχολούν τους δανειολήπτες έθεσε ο Μιχάλης Κατρίνης προς τους εκπροσώπους των τραπεζών και των εταιρειών διαχείρισης απαιτήσεων, των γνωστών funds, στα οποία οι τράπεζες μεταβιβάζουν τα «κόκκινα δάνεια», κατά την ομιλία του στην κοινή συνεδρίαση των επιτροπών Οικονομικών Υποθέσεων και Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.

Ο βουλευτής κάλεσε τους εκπροσώπους των εταιρειών αυτών να δηλώσουν:

1) Εάν θα εφαρμόσουν τον κώδικα δεοντολογίας προτείνοντας μακροπρόθεσμες ρυθμίσεις ή θα προχωρήσουν απευθείας σε πλειστηριασμούς, θεωρώντας ότι πρόκειται για εύκολο κέρδος.

2) Εάν τους απασχολεί το γεγονός ότι το 95% των δανειοληπτών, που φαίνεται τελικά ότι δεν θα προχωρήσουν σε ρύθμιση μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, δεν είναι στρατηγικοί κακοπληρωτές, αλλά αδύναμοι δανειολήπτες και εάν σκοπεύουν να τους προφέρουν δίκαιες και ρεαλιστικές λύσεις μέσω διαγραφής οφειλών και άλλων ρυθμίσεων που δεν θα οδηγούν σε πλειστηριασμό πρώτης κατοικίας.

Απευθυνόμενος προς τους εκπροσώπους της ένωσης τραπεζών τους ζήτησε να απαντήσουν για ποιο λόγο δεν επιλέγουν να πουλήσουν τα «κόκκινα» δάνεια στους δανειολήπτες πριν τα μεταβιβάσουν στα funds, ενώ έθεσε και το κρίσιμο ερώτημα, εάν οι τράπεζες σκοπεύουν να μεταφέρουν και τα ενήμερα δάνεια στις εταιρείες διαχείρισης, παρότι το «σχέδιο Ηρακλής» αφορά μόνο μη εξυπηρετούμενα δάνεια.  

Προηγουμένως ο Μιχάλης Κατρίνης είχε αναφέρει ότι απέτυχε η πλατφόρμα του Ν. 4605/2019, την οποία είχαν ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ, αφού από τους 42000 χρήστες που ζήτησαν προστασία, έγιναν προτάσεις ρύθμισης από τις τράπεζες μόνο στο 1,62% των περιπτώσεων, ενώ σε περισσότερες από τις μισές περιπτώσεις οι τράπεζες δεν απάντησαν καν.

είχε εκφράσει τον έντονο προβληματισμό του, εάν οι καταχρηστικές πρακτικές των τραπεζών, που διόγκωσαν το πρόβλημα στην αρχή της κρίσης και έφεραν σε αδιέξοδο εκατοντάδες χιλιάδες ελληνικά νοικοκυριά και επιχειρήσεις, θα συνεχιστούν και θα ενταθούν από τα funds, στα οποία θα περιέλθουν με το «σχέδιο Ηρακλής» 250.000 ακίνητα που θα οδηγηθούν στη συνέχεια σε πλειστηριασμό.

Ο βουλευτής, εκτός από την πρόταση του Κινήματος Αλλαγής για επαναφορά της ισχύος του νόμου Ν.3869/2010 του ΠΑΣΟΚ για την προστασία της πρώτης κατοικίας για ένα χρόνο και τη δυνατότητα στους δανειολήπτες να «αγοράσουν» οι ίδιοι το δάνειό τους, αντί αυτό να πωληθεί στα funds, αναφέρθηκε στο γεγονός ότι με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο δεν δίνεται η δυνατότητα στον δανειολήπτη να καταφύγει ούτε στη δικαιοσύνη, ούτε σε κάποια αρχή διαμεσολάβησης, εάν η ρύθμιση που του προτείνεται από τις τράπεζες δεν είναι ικανοποιητική. Σημείωσε μάλιστα ότι ο Συνήγορος του Καταναλωτή, που θα μπορούσε να παίξει ένα τέτοιο ρόλο, δεν έχει προσωπικό.

Δυστυχώς, όπως παρατήρησε, από την 1η Μαίου δεν θα υπάρχει πια κανένα μέτρο προστασίας των δανειοληπτών και, επομένως, ή θα δέχεται κάποιος τη μοναδική πρόταση των τραπεζών ή θα υφίσταται πλειστηριασμό.

Επιπλέον, επισήμανε ότι η συντριπτική πλειονότητα των δανειοληπτών δεν ανήκει στην κατηγορία των κακοπληρωτών, όπως υποστηρίζει η κυβέρνηση, υιοθετώντας την άποψη των τραπεζών. Ανήκει στην κατηγορία εκείνων που τη δεκαετία του 2000, της επιθετικής πιστωτικής επέκτασης, δεν διαχειρίστηκαν επιτυχώς την πιστοληπτική τους ικανότητα. Ανέφερε μάλιστα, ότι η αδεξιότητα στην διαχείριση της πιστοληπτικής ικανότητας στη Γερμανία θεωρείται ως ο τέταρτος κατά σειρά παράγοντας που οδηγεί σε πτώχευση, όπως δείχνουν οι σχετικές ετήσιες μελέτες. Αυτό οι τράπεζες στην Ελλάδα το βαφτίζουν δόλο.

 

 

 

 

 

Αυγερινοπούλου: Ομιλία στην συζήτηση του Νομοσχεδίου για την Πολιτική Προστασία και την Πρόληψη και Αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών και Κρίσεων από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Η Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., και Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, πραγματοποίησε παρέμβαση στη Συνεδρίαση της Ολομέλειας για την συζήτηση και ψήφισητου σχεδίου νόμου του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη: «Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, αναδιάρθρωση της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, αναβάθμιση συστήματος εθελοντισμού πολιτικής προστασίας, αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξεις».

Παρατίθεται ολόκληρο το κείμενο της ομιλίας:

«Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, με μεγάλη συγκίνηση αναφέρομαι σήμερα στην ψήφιση του παρόντος νομοσχεδίου, για την αποτελεσματικότερη οργάνωση της πολιτικής προστασίας σε περιπτώσεις φυσικών και ανθρωπογενών καταστροφών, καθώς εκπροσωπώ έναν νομό, ο οποίος υπέστη πριν από χρόνια μια από τις βαρύτερες καταστροφές από δασικές πυρκαγιές. Τη μνήμη των ανθρώπων που χάθηκαν τότε, αισθάνομαι κάθε φορά την ανάγκη να τιμώ.

Η έγκαιρη και αποτελεσματική πρόληψη και αντιμετώπιση των φυσικών και ανθρωπογενών καταστροφών δεν αφορά μόνο στο παρελθόν τον νομό Ηλείας, αλλά και στο μέλλον του. Ο νόμος μας βρίσκεται σε σεισμογενή περιοχή και επιπλέον, ταλανίζεται από ακραία καιρικά φαινόμενα, η συχνότητα των οποίων αυξάνεται, λόγω και της κλιματικής αλλαγής. Οι φυσικές καταστροφές υποβαθμίζουν την αγροτική μας παραγωγή, θέτουν σε διακινδύνευση τη σωματική ακεραιότητα των συμπολιτών μας, καταστρέφουν τις περιουσίες τους και κυρίως βάλλουν την ανθεκτικότητα των οικοσυστημάτων μας. Γι’ αυτό και η άμεση ψήφιση του νομοσχεδίου είναι κρίσιμη για τον τόπο μας.

Οι αλλαγές που φέρνει το νομοσχέδιο είναι απαραίτητες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του Εθνικού Μηχανισμού Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, αλλά και για την αναδιάρθρωση της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας. Το νομοσχέδιο έρχεται να θωρακίσει τη χώρα μας και να ελαχιστοποιήσει τις δυσμενέστατες επιπτώσεις, τις οποίες ένας λιγότερο καλά οργανωμένος μηχανισμός είχε επιτρέψει κατά το παρελθόν να συμβούν. Θυμίζουμε άλλωστε την απώλεια ανθρώπινων ζωών στο Μάτι και τη Μάνδρα, λόγω ανθρώπινου λάθους.

Ο καλύτερος και έγκαιρος συντονισμός και η ανάληψη υπεύθυνης ηγεσίας την κρίσιμη στιγμή, είναι ζωτικής σημασίας, για τη διάσωση ανθρώπων και φύσης και είναι το κομμάτι του παζλ που έλειπε από την οργάνωση μας τόσα χρόνια. Το νομοσχέδιο ακόμα εισάγει αναγκαίες τομές, όσον αφορά παραδείγματος χάριν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, ο ρόλος της οποίας είναι εξίσου κρίσιμος, καθώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι εκείνο το τμήμα του κρατικού μηχανισμού, που βρίσκεται χρονικά και τοπικά πλησιέστερα του περιστατικού την ώρα που συμβαίνει. Επίσης, κρίσιμος είναι ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και στο επίπεδο της προετοιμασίας, αλλά και της πρόληψης.

Το παρόν νομοσχέδιο, ρυθμίζει πράγματι αποτελεσματικότερα την ενεργοποίηση του Μηχανισμού Πολιτικής Προστασίας ήδη, από το στάδιο της πρόληψης. Και δίνω έμφαση σε αυτό, καθώς όσον αφορά στην πρόληψη η χώρα μας έπαιρνε πολύ χαμηλό βαθμό ανάμεσα στα άλλα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Χωρίς επαρκή πρόληψη, όσο οργανωμένο Σύστημα Πολιτικής Προστασίας και να έχουμε θα συνεχίσουμε να καταμετρούμε απώλειες.

Καλό θα ήταν να λειτουργήσει και αυτοτελής μονάδα πρόληψης και αντιμετώπισης φυσικών και ανθρωπογενών καταστροφών εντός του Υπουργείου Περιβάλλοντος, επίσης.

Η αναδιάρθρωση του συστήματος διακυβέρνησης της αντιμετώπισης των φυσικών και ανθρωπογενών καταστροφών στη χώρα μας, η οποία άρχισε με το παρόν νομοσχέδιο, πρέπει να συνεχίσει και να συμπληρωθεί με επόμενο δίδυμο νομοσχέδιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος το οποίο θα ανταποκριθεί πληρέστερα στα επίπεδα τόσο της πρόληψης, όσο και της μεσοπρόθεσμης πλήρους αποκατάστασης των πληγέντων οικοσυστημάτων.

Η βραχεία αποκατάσταση μόνο δεν αρκεί για να κλείσει τις πληγές της η φύση και για να αποτρέψει την προϊούσα ευαλωτότητα των οικοσυστημάτων μας. Απαιτείται η πλήρης αποκατάστασή τους. Σειρά δε άλλων λεπτομερέστερων ζητημάτων συνεργασίας, όπως η καλύτερη συνεργασία του Πυροσβεστικού Σώματος με τις Δασικές Υπηρεσίες πρέπει ακόμα να ρυθμιστούν καλύτερα.

Η συνεργασία πρέπει να εμπεδωθεί ακόμα στενότερα και με το Υπουργείο Υποδομών, γιατί ποια η χρησιμότητα του Σχεδίου Εγκέλαδος, που με σοβαρότητα συντάσσει η Γενική Γραμματεία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για την αντιμετώπιση των σεισμών, αν το Υπουργείο Υποδομών και οι δήμοι δεν έχουν ελέγξει εγκαίρως τα σχολεία μας για την αντισεισμική τους θωράκιση, παραδείγματος χάριν, ώστε να προστατεύσουμε τα παιδιά μας από τους σεισμούς στον σχολικό χώρο;

Κρούω τον κώδωνα του κινδύνου και από Βήματος Βουλής, γιατί σε πάρα πολλά σχολικά κτίρια δεν έχουν γίνει έλεγχοι για αντισεισμικότητα κατά τα τελευταία χρόνια.

Τέλος, θα ήθελα να κάνω ιδιαίτερη μνεία στην εκτελεστική δομή ΕΣΠΑ Πολιτικής Προστασίας και το Επιχειρησιακό Ταμείο και Πρόληψης και Αντιμετώπισης Κινδύνων τα οποία θα παράσχουν επιτέλους την οικονομική δυνατότητα στο Πυροσβεστικό Σώμα, σε όλο τον μηχανισμό, ακόμα και σε εθελοντές, ώστε να έχουν στα χέρια τους επαρκή εξοπλισμό και τη χρήση νέων τεχνολογιών, ώστε να αντιμετωπίζουν με ασφάλεια κάθε κίνδυνο και περιστατικό στο μέλλον.

Κλείνοντας θεωρώ ιδιαίτερα σημαντική την ίδρυση της Εθνικής Σχολής Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, καθώς και την αναβάθμιση της Πυροσβεστικής Ακαδημίας. Η Εθνική Σχολή θα ήταν καλό να συνεργαστεί και με αντίστοιχα ιδρύματα του εξωτερικού για ανταλλαγή τεχνογνωσίας, ενώ θα πρέπει να συνεργαστεί άμεσα όχι μόνο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα άλλα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και με τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών και συγκεκριμένα με τα εξειδικευμένα ερευνητικά κέντρα που ο ΟΗΕ έχει ιδρύσει, όπως το Κέντρο Περιβαλλοντικών Κρίσεων στη Γενεύη.

Εύχομαι καλή επιτυχία στην Πολιτική Προστασία και να έχουμε και το 2020 και εντεύθεν όσο το δυνατό λιγότερα και ήσσονος σημασίας περιστατικά.

Ευχαριστώ πολύ».

Πρόσκληση εγγραφής στο Μητρώο Φορέων Αθλητισμού Δήμου Πύργου

Καλούμε κάθε ενδιαφερόμενο να ολοκληρώσει την διαδικασία εγγραφής στο Μητρώο Αθλητισμού Δήμου Πύργου.

Για την εγγραφή τους, οι φορείς θα πρέπει να προσκομίσουν ψηφιοποιημένα μέσω ηλεκ. αλληλογραφίας:

-          Αίτηση εγγραφής

-          Στοιχεία Μητρώου ΑΑΔΕ (εκτυπωτικό taxisnet)

-          Απόφαση Οργάνου Διοίκησης περί ορισμού Μελών Διοικητικού Συμβουλίου και Νόμιμου Εκπροσώπου.

-          Καταστατικό.

-          Αντίγραφο Αθλητικής Αναγνώρισης από γενική Γραμματεία Αθλητισμού.

-          Βεβαίωση θεώρησης Βιβλίων (ν.2725/99)

-          Στοιχεία επικοινωνίας (Ονοματεπώνυμο νόμιμου εκπρόσωπου, τηλέφωνο, ταχυδρομική και ηλεκτρονική δ/νση αλληλογραφίας).

 

Επίσης άμεσα καλούνται να υποβάλλουν επιχειρησιακό σχεδιασμό για α΄ τρίμηνο 2020, προκειμένου να οριστικοποιηθεί ο προγραμματισμός δράσεων της Δη.Κ.Ε.Π.

Ο επιχειρησιακός σχεδιασμός, κατ΄ ελάχιστο θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: α) περιγραφή των δράσεων, β) έγγραφα τεκμηρίωσης λοιπών συμμετεχόντων φορέων (π.χ. συμφωνητικά, συμβάσεις κοινοπραξίας κλπ), γ) χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, δ) προϋπολογισμό και ε) αναμενόμενα οφέλη για την τοπική κοινωνία/οικονομία.

 

 

Για την Δη.Κ.Ε.Πύργου,

 

Δημόπουλος Χρήστος

Πρόεδρος Δ.Σ.

 

Περισσότερα Άρθρα...

Εγγραφείτε προκειμένου να λαμβάνετε δωρεάν ειδοποιήσεις όταν έχουμε νεότερες πληροφορίες.