6 New Articles

ΔΕΥΑ Πύργου - Δεν θα πραγματοποιηθεί τελικά η διακοπή της υδροδότησης που είχε προγραμματιστεί για σήμερα Σάββατο

ΕΟΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 
 

Ενημερώνουμε τους καταναλωτές μας πως η ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ σχετικά με το έργο «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΖΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΠΥΡΓΟΥ ΗΛΕΙΑΣ»

ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΊ

Η γενική διακοπή νερού στην πόλη του Πύργου

το Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2020 το βράδυ από ώρα 22.30 και για 7 ώρες, αναβάλλεται και θα εκδοθεί νεότερο δελτίο τύπου, για τον προσδιορισμό νέας μέρας και ώρας.

Νίκος Κοτσώνης : "Αποκατάσταση της υδροδότησης με άμεσες και συντονισμένες ενέργειες"

Μετά από συντονισμένες ενέργειες των υπηρεσιών του Διαβαθμιδικού Συνδέσμου Ερύμανθου αποκαταστάθηκε -μέσα σε λίγες ώρες - η σημαντική βλάβη στον κεντρικό αγωγό παροχής ύδρευσης  του συνδέσμου. Ο αγωγός υπέστη ηλεκτρόλυση και μετατόπιση στα στοιχεία συνδέσμων, σε τμήμα του αγωγού που βρίσκεται, στην περιοχή της Μουριάς Αρχαίας Ολυμπίας.

  Η διαροή διαπιστώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης 8 Οκτωβρίου και από τα πρώτα λεπτά του συμβάντος,  στην περιοχή βρέθηκαν συνεργείο αποκατάστασης βλαβών καθώς και ο  Πρόεδρος του Συνδέσμου Νίκος Κοτσώνης.  Καταβάλοντας μεγάλες προσπάθειες, κατόρθωσαν να αποκαταστήσουν την βλάβη και συνεπώς,  την παροχή ροής νερού στο δίκτυο, επαναφέροντας το σύστημα υδροδότησης, σε κατάσταση κανονικής λειτουργίας.

Διονύσης Καλαματιανός: Κομβικής σημασίας ο Οδικός Άξονας Αρχαία Ολυμπία-Βυτίνα-Τρίπολη.

Ο Οδικός Άξονας Αρχαία Ολυμπία-Βυτίνα-Τρίπολη συνδέει τη Δυτική με την Κεντρική και Ανατολική Πελοπόννησο, συμπληρώνοντας παράλληλα τον αυτοκινητόδρομο Αθήνα-Τρίπολη-Καλαμάτα. Θεωρείται κομβικής σημασίας, καθώς, μεταξύ άλλων, εγγυάται την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη σημαντικών τουριστικών προορισμών του νομού Ηλείας, όπως η Αρχαία Ολυμπία, ο ναός του Επικούρειου Απόλλωνα κ.α.

Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ αντιλαμβανόμενη την κρισιμότητα του ανωτέρω οδικού άξονα έθεσε σε προτεραιότητα την υλοποίηση του. Η παράκαμψη των Λαγκαδίων είναι το πρώτο και ιδιαίτερα σημαντικό τμήμα του σπουδαίου αυτού έργου. Η μελέτη της παράκαμψης των Λαγκαδίων είχε σχεδόν ολοκληρωθεί από την άνοιξη-καλοκαίρι του 2019. Σε αυτή περιλαμβάνονται μελέτες χάραξης, μεγάλων και μικρών τεχνικών έργων (γέφυρες, διευθετήσεις χειμάρρων κλπ), «υδραυλικών», γεωλογικών-γεωτεχνικών, ηλεκτροφωτισμού, το κτηματολόγιο κ.α. Σε ότι αφορά τη χρηματοδότηση του έργου, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ πέτυχε να εξασφαλίσει  ποσό ύψους 110 εκ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Το μόνο που απομένει πλέον είναι η δημοπράτηση του.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία κυβερνητική ενέργεια προς αυτή την κατεύθυνση. Επιπλέον, φαίνεται να μαζεύονται «γκρίζα σύννεφα» για την εξέλιξη του έργου, καθώς, το τελευταίο διάστημα υπάρχουν πληροφορίες ότι αναζητούνται πόροι για το έργο της παράκαμψης. Γίνεται σαφές, λοιπόν, ότι το έργο δε βρίσκεται στις κυβερνητικές προτεραιότητες, με αποτέλεσμα εκτός όλων των άλλων, να κινδυνεύει να χαθεί η εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από την ΕΤΕ.

Ένα ακόμη δρομολογημένο έργο, με τεράστια σημασία, φαίνεται να «βαλτώνει» από την πλευρά της κυβέρνησης. Για το λόγο αυτό βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. καταθέσαμε ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλή, ζητώντας του να μας ενημερώσει:

  • Εξακολουθεί να παραμένει το συγκεκριμένο έργο ενταγμένο στον προγραμματισμό του Υπουργείου, όπως είχε γίνει επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ;
  • Αν ναι, γιατί δεν προχωρεί η δημοπράτησή του;

Είναι σύνηθες φαινόμενο η πρακτική της κυβέρνησης και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών να κωλυσιεργούν, να παγώνουν και εν τέλει να ακυρώνουν έργα ζωτικής σημασίας. Δυστυχώς, ο νομός Ηλείας βιώνει από πρώτο χέρι την κυβερνητική αδιαφορία, με την ακύρωση των εργολαβιών που κατασκεύαζαν τον αυτοκινητόδρομο «ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ» να είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της υπονομευτικής πολιτικής της. Αυτή τη φορά, ένα άλλο έργο πνοής φαίνεται να μένει πίσω. Ένα έργο που θα συμβάλλει στην ευημερία των πολιτών, την ασφάλεια τους, αλλά και στην ανάπτυξη του τουρισμού, των μεταφορών και του εμπορίου. Το γεγονός ότι σπουδαίοι αρχαιολογικοί χώροι θα διασυνδεθούν μεταξύ τους, είναι αρκετό για να αντιληφθεί κανείς τη σπουδαία τουριστική και πολιτιστική διάσταση του έργου. Ελπίζουμε η κυβέρνηση να αντιληφθεί, επιτέλους, τη σημασία των δρομολογημένων αναπτυξιακών έργων και να προχωρήσει στην άμεση υλοποίησή τους, εξυπηρετώντας με αυτό τον τρόπο το δημόσιο συμφέρον. Δυστυχώς, μέχρι στιγμής, κινείται σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση.

Φραγκίσκος Κολόσακας: Ανοιχτή επιστολή στον Δήμαρχο και στο Δημοτικό συμβούλιο για το λιμάνι Κατακόλου

Με απορία και κατάπληξη παρακολουθεί η κοινή γνώμη τα όσα συμβαίνουν στο Κατάκολο. Παρά  την σπουδαιότητα και την υπερτοπικότητα του ζητήματος, η σιωπή της αντιπολίτευσης, των ΜΜΕ και της πλειοψηφίας των Ηλείων βουλευτών ,εκτός  του  Κώστα Τζαβαρα, με οδηγεί να κάνω μια παρέμβαση αγωνίας προς όλους εσάς για την κατάσταση στην οποία  έχει περιέλθει , τελευταία,  το λιμάνι.

 Ως ένας απλός πολίτης που υπηρετώ τον τόπο μου με ανιδιοτέλεια και αυταπάρνηση, επί τριάντα και πλέον χρόνια, δεν είμαι σε θέση να καταλάβω πώς φθάσαμε στο σημείο να απειλείται με  λουκέτο  ένα από τα τρία σημαντικότερα λιμάνια κρουαζιέρας της Ελλάδας. Ο μεγάλος κίνδυνος να απολεστεί όχι μόνο η κρουαζιέρα, που βάλλεται στην παρούσα συγκυρία και από τον κορωνοιό,  αλλά και το λιμάνι από την τοπική κοινωνία,  είναι μπροστά μας. Οι τρομακτικές ελλείψεις που υπάρχουν λόγω της εγκατάλειψής του, αλλά και των ανεπαρκών τελευταίων διοικήσεων, το έχουν δυσφημίσει ανεπανόρθωτα στο εξωτερικό και στην χώρα μας, πράγμα που θα  καταστήσει  πολύ δυσχερή την  προσπάθεια προσέλκυσης στο Κατάκολο  της κρουαζιέρας, όταν θα έλθει η ώρα με την πανδημία να έχει ελεγχθεί.

Αυτή την περίοδο,  αν ήθελε  να  προσεγγίσει ένα κρουαζιερόπλοιο, θα υπήρχε δυσκολία λόγω της αδυναμίας ελέγχου της  εξόδου-εισόδου επιβατών και εμπορευμάτων, γιατί το  Λιμενικό Ταμείο εδώ και μερικά χρόνια δεν διαθέτει εξουσιοδοτημένο προσωπικό ασφαλείας και εγκεκριμένο σχέδιο ασφαλείας.

Έρχονται κρουαζιερόπλοια τώρα με την κρίση του κορωνοιού για προσωρινή παραμονή με μερικές εκατοντάδες άτομα πλήρωμα και μόλις γεμίσουν τα αμπάρια τους από κάθε είδους απόβλητα αναγκάζονται να αποπλεύσουν για άλλο λιμάνι διότι δεν υπάρχει στο λιμάνι μας  από το 2018  εγκεκριμένο σχέδιο παραλαβής αποβλήτων.

Θέλουν τα πλοία να φορτώσουν καύσιμα,   αλλά  δυσκολεύονται διότι είναι ανύπαρκτα τα απαραίτητα υλικά πρώτης ανάγκης,  καθώς και εγκεκριμένο σχέδιο αντιμετώπισης μιας κρίσιμης ρύπανσης.

Οι εταιρείες κρουαζιερόπλοιων που εδώ και τόσα χρόνια έδιναν οικονομική πνοή στην ευρύτερη περιοχή, από την Αρχαία Ολυμπία μέχρι την Αμαλιάδα, σήμερα βρίσκονται σε τεράστια κρίση λόγω του κορωνοιού. Οι μικρές εταιρείες διαλύονται και πωλούνται και οι μεγάλες προσπαθούν μετά βίας να σταθούν στα πόδια τους. Το Λιμενικό ταμείο αντί να δείξει μια έμπρακτη συμπαράσταση και να κάνει διευκολύνσεις, αυξάνει χωρίς λόγο την τιμή του νερού από 2,9ευρώ  ανά κυβικό σε 5 ευρώ ανά κυβικό. Από το 2017 έχει να πληρώσει στις εταιρείες το ποσοστό από τα τέλη επιβατών που τους οφείλει παρά τις εκκλήσεις τους. Σήμερα για όλων  των ειδών τα απόβλητα αναγκάζει τα κρουαζιερόπλοια να φεύγουν.  Το πλοίο με το φωτισμένο σύνθημα «αγαπάμε το Κατάκολο»  δεν γνώριζε προφανώς ότι το λιμάνι δεν έχει την δυνατότητα να παραλάβει απόβλητα , με αποτέλεσμα να αναχωρήσει οριστικά. Σήμερα ένα εμπορικό πλοίο δεν έχει την δυνατότητα φορτοεκφόρτωσης διότι από το 2017 έχει λήξει η πιστοποίηση του λιμανιού με αρνητικές οικονομικές συνέπειες για τις οικογένειες των λιμενεργατών και την οικονομία των τοπικών επιχειρήσεων. Την τελευταία φορά έγινε εκφόρτωση με κατ’  εξαίρεση άδεια του Λιμεναρχείου (το οποίο ανέλαβε και το ρίσκο του κόστους οποιουδήποτε ατυχήματος ήθελε συμβεί). Κανένας όμως Εμπορικός Σύλλογος, Επιμελητήριο, κλπ δεν διαμαρτυρήθηκε. Προφανώς για να μην συγκρουστεί.

Οι παραπάνω υπηρεσίες είναι κεφαλαιώδους σημασίας και άκρως απαραίτητες για την  λειτουργία ενός λιμανιού.  Χωρίς αυτές το λιμάνι χάνει τον χαρακτήρα του. Οι υποδομές του μπορεί να χρησιμοποιηθούν,  ως υπαίθριος χώρος στάθμευσης, για συναυλίες, για πίστα αγώνων οχημάτων,  αλλά όχι ως λιμενική εγκατάσταση.

Θα γνωρίζετε βέβαια ότι από το 2015 οι παραλείψεις αυτές έχουν επισύρει συνολικά πρόστιμα από το υπουργείο Ναυτιλίας, δια μέσου του Λιμεναρχείου, πάνω από 400 000 ευρώ. Τα χρήματα αυτά που πληρώνει το Λιμενικό Ταμείο, αντί να ήταν ανταποδοτικά με διάφορα έργα στο τοπικό διαμέρισμα του Κατακόλου,  χάνονται.  

Πέραν των ανωτέρω κρίσιμων ζητημάτων, υπάρχει και μια σειρά άλλων, που σε μια διαρκή άσχημη πορεία από το 2014 και μετά, επιτείνουν την καθοδική πορεία,  την απαξίωση του λιμανιού και την σταδιακή μείωση των προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων μέχρι το τέλος του 2019, που δεν είχε ενσκήψει ακόμη η πανδημία.  

Είναι πολύ σημαντικό ακόμη, και πρέπει να αναφερθεί,  το γεγονός ότι παρά τις -επί 6ετία- επίμονες προσπάθειες της Περιφέρειας (Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών ΠΕ Ηλείας) να δημοπρατήσει τα έργα  ανάπλασης  της χερσαίας ζώνης οι εργασίες δεν έχουν αρχίσει με υπαιτιότητα των δύο  τελευταίων διοικήσεων του Λιμενικού Ταμείου.  Ειδικά φέτος  το καλοκαίρι ήταν η μεγάλη ευκαιρία να προχωρήσουν απρόσκοπτα τα έργα , καθώς ήταν  ανύπαρκτη η κίνηση στο λιμάνι.  

Ακόμη, δεν κατασκευάστηκαν τα ενιαία στέγαστρα των καταστημάτων στο παραλιακό μέτωπο. Η χρηματοδότηση των 300.000 ευρώ από το υπουργείο Ναυτιλίας, του 2015 χάθηκε. Παρά τις θριαμβολογίες, τις  μελέτες,  τα  σχέδια, τις φωτογραφίες, συσκέψεις, παρουσιάσεις. Τελικά,  τίποτα!

Ίσως έχει χαθεί και η χρηματοδότηση των 100.000 ευρώ από το ίδιο υπουργείο για την αντικατάσταση των προσκρουστήρων  στην νότια πλευρά της κεντρικής προβλήτας.  

Εκτός των άλλων, το αλαλούμ των τουριστικών λεωφορείων από το 2015  μέχρι και το Φθινόπωρο του 2019, που υπήρχε κίνηση  στο λιμάνι, η κατάργηση του κέντρου πληροφοριών των τουριστών, το 2015,  η απόσυρση, το 2016 , του λεωφορείου μεταφοράς των ηλικιωμένων τουριστών εντός του λιμανιού, η πλημμελής καθαριότητα των χώρων υγιεινής, οι σωροί των σκουπιδιών,  αποτέλεσαν παράγοντες υποβάθμισης των υπηρεσιών που παρείχε στους επισκέπτες του το λιμάνι Κατακόλου. Αυτό δίχως άλλο συνέβαλλε  στην μείωση προσεγγίσεων και επισκεπτών.

Στο δημοτικό συμβούλιο το Νοέμβριο του 2018, διαμαρτυρήθηκαν όλοι οι φορείς του Κατακόλου (επαγγελματικός σύλλογος «Αλληλεγγύη», σωματείο λιμενεργατών, σύλλογος επαγγελματιών αλιέων, πολιτιστικός σύλλογος  «Ο Φάρος»,  αθλητικός όμιλος και η Κοινότητα ) με έντονο υπόμνημα. Από τότε δεν έχει αλλάξει τίποτα,  αλλά αντιθέτως,   τα προβλήματα έχουν επιδεινωθεί.

Η προηγούμενη δημοτική αρχή και η προηγούμενη διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου προσπάθησε να διαγράψει από την μνήμη της πόλης  το τι είχε επιτευχθεί και πως λειτουργούσε το λιμάνι, πρωτοπόρο τότε,  με τα 430 κρουαζιερόπλοια και τους 750.000 επισκέπτες. Δεν μπόρεσε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Αναλώθηκε, δυστυχώς για το Κατάκολο και για τον Δήμο, σε ίντριγκες, στον πολιτικό αμοραλισμό, σε δηλώσεις του αέρα, σε  άσκοπα συνέδρια,  εκθέσεις και φωτογραφίες  στον τύπο για το τίποτα. Το αποτέλεσμα ήταν να προκαλέσει διχόνοια και  καταστροφή.

Αλλά και σεις κύριε  Δήμαρχε που είστε και πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου ολισθαίνετε σε αυτή την κατεύθυνση. Διότι μετά από ένα χρόνο προσαρμογής οδηγείστε στα ίδια βήματα.

Παρακαλώ απεμπλακείτε από τις μικρόψυχες ενασχολήσεις,  που μπορεί να υποκρύπτουν αλλότρια συμφέροντα, όπως της εκδίωξης του μοναδικού καρνάγιου του λιμανιού χωρίς να έχετε προχωρήσει σε αντικατάσταση. Το καρνάγιο είναι υπηρεσία μοναδική και σημαντική για κάθε μαρίνα και λιμάνι. Επίσης,  τις άδικες και ανήθικες πολεμικές κατά του Λιμενάρχη Κατακόλου, ενός καταξιωμένου και αδιάφθορου αξιωματικού, που αποτελεί εγγύηση για την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία του λιμανιού. Δεν είναι το «κακό παιδί» ο σημερινός Λιμενάρχης, όπως τον παρουσιάζετε και όπως   θεωρούνταν  οι προκάτοχοί του από  την  προηγούμενη διοίκηση. Δεν φταίει ο  Λιμενάρχης  για το γεγονός ότι  η μαρίνα βρίσκεται σε άθλια κατάσταση, με ανύπαρκτο φωτισμό, με παροχές ρεύματος και νερού κατεστραμμένες, με ανοιχτά φρεάτια και τρύπες και με εγκαταλελειμμένες τουαλέτες και ντουζιέρες. Όλο το καλοκαίρι νιώθαμε ντροπή να βλέπουμε τους ξένους επισκέπτες με τα γιωτ να αντικρίζουν αυτή την κατάσταση και να ψάχνουν απεγνωσμένα για βοήθεια προκειμένου να βρουν λύσεις στα προβλήματα που προέκυπταν.

Κοιτάξτε γύρω σας. Κοιτάξτε τα πρόσωπα που έχετε βάλει στο συμβούλιο του Λιμενικού Ταμείου. Άνθρωποι  που δεν είχαν σχέση ποτέ με λιμάνι,  με αυτοδιοίκηση,  με οικονομία. Προφανώς θέλετε να προχωρήσετε μόνος σας. Όταν έθεσα τον εαυτό μου στην διάθεσή σας για να με ορίσετε μέλος του συμβουλίου,  ως εκπρόσωπο της κοινότητας όπως συνηθιζόταν μέχρι τότε, και παρ ότι αντιπροσωπεύω το 80% της Λαϊκής βούλησης, με  αποκλείσατε και σεις και η πλειοψηφία της αντιπολίτευσης.

Ίσως με θεωρείτε ακατάλληλο, είμαι όμως  εδώ και πολλά χρόνια σταθερά, αταλάντευτα, με πράξεις και στάση ζωής,  όχι με κενά λόγια,  στην υπηρεσία των συγχωριανών μου. Αυτό το γνωρίζουν οι πάντες. Χωρίς πάτρωνες και κηδεμόνες, με μοναδικό γνώμονα και οδηγό μου  τα συμφέροντα του χωριού μου.

 

 

 

 

ΚΑΤΑΚΟΛΟ    9-10-2020                                                       Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟΠ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

                                                                                                    ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ  ΚΟΛΟΣΑΚΑΣ

 

 

ΥΠ.ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ: Ευνοϊκές ρυθμίσεις για οφειλέτες του Δήμου Πηνειού – Ο Δήμος Πηνειού έχει κηρυχθεί σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης ύστερα από αίτημα του δημάρχου Ανδρέα Μαρίνου

Ευνοϊκές οικονομικές ρυθμίσεις  που ανακουφίζουν αγρότες, εμπόρους αλλά και φυσικά πρόσωπα του Δήμου Πηνειού ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Οικονομικών και συγκεκριμένα από το Γραφείο του υφυπουργού κ. Απόστολου Βεσυρόπουλου.

Υπενθυμίζεται ότι ο Δήμος Πηνειού έχει κηρυχθεί σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης ύστερα από αίτημα του δημάρχου Ανδρέα Μαρίνου ο οποίος μάλιστα πριν από μια εβδομάδα  επικοινώνησε με τον υφυπουργό Οικονομικών, Φορολογικής Πολιτικής και Δημόσιας Περιουσίας κ. Απόστολο Βεσυρόπουλο με τον οποίο συνδέονται με μακρά φιλία και του ζήτησε να επισπευστεί η έκδοση σχετικής απόφασης.

Ο υφυπουργός ανταποκρίθηκε άμεσα και χθες εξεδόθη από το Υπουργείο Οικονομικών η σχετική απόφαση με θέμα:

 «Παράταση και αναστολή καταβολής βεβαιωμένων οφειλών στο Δήμο Πηνειού της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών που προέκυψαν από έντονα καιρικά φαινόμενα (ισχυρές βροχοπτώσεις, πλημμύρες) στις 17-09-2020»

Σύμφωνα με αυτήν αποφασίστηκαν:
«1. Παρατείνονται μέχρι και την 17-03-2021 οι προθεσμίες καταβολής των βεβαιωμένων στις Δ.Ο.Υ./Ελεγκτικά Κέντρα οφειλών των φυσικών και νομικών προσώπων και οντοτήτων με κύρια κατοικία ή κύρια εγκατάσταση (έδρα) στο Δήμο Πηνειού της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας που λήγουν ή έληξαν από 17-09-2020 μέχρι και 17-03-2021. Έως την ίδια ημερομηνία και για τις ίδιες οφειλές και πρόσωπα, παρατείνονται και οι προθεσμίες καταβολής των δόσεων ρυθμίσεων/διευκολύνσεων τμηματικής καταβολής βεβαιωμένων οφειλών.

2. Αναστέλλεται μέχρι και την 17-03-2021 η πληρωμή των βεβαιωμένων και ληξιπρόθεσμων την 17-09-2020 οφειλών των ανωτέρω προσώπων και οντοτήτων».

Ο δήμαρχος Πηνειού Ανδρέας Μαρίνος ευχαριστεί ολόθερμα τον υφυπουργό κ. Απόστολο Βεσυρόπουλο για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημά του.

 



Ολοκληρώθηκε η ψήφιση του Νομοσχεδίου του Υπ. Εσωτερικών για την ιθαγένεια και την αναδιοργάνωση των ΟΤΑ με εισηγήτρια την Δ. Αυγερινοπούλου

Ολοκληρώθηκε χτες, λίγο μετά τα μεσάνυχτα, η ψήφιση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών, του οποίου ήταν εισηγήτρια η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, με τίτλο: «Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής διοικήσεων στον δημόσιο τομέα, ρύθμιση οργανωτικών θεμάτων της Γενικής Γραμματείας Ιθαγένειας και της Γενικής Γραμματείας Ανθρώπινου Δυναμικού Δημόσιου Τομέα του Υπουργείου Εσωτερικών, ρυθμίσεις για την αναπτυξιακή προοπτική και την εύρυθμη λειτουργία των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης».

Το νομοσχέδιο εισάγει ρυθμίσεις που αποκρυσταλλώνουν εμπειρία ζωής και ανταποκρίνονται στις ανάγκες της χρηστής διακυβέρνησης και της δημόσιας διοίκησης, ενώ οι ρυθμίσεις που αναθεωρούν τον Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας αναδεικνύονται  πλέον απαραίτητες. Το νομοσχέδιο έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς επηρεάζει την καθημερινότητα κάθε Έλληνα πολίτη:

  • Εισάγεται ένας αδιάβλητος και αντικειμενικός τρόπος αξιολόγησης της Ελληνικής γλώσσας και των γνώσεων των ενδιαφερομένων για πολιτογράφηση με εξετάσεις.
  • Η διαδικασία της πολιτογράφησης γίνεται αντικειμενικότερη και ταχύτερη για τους αιτούντες και διασφαλίζει μεγαλύτερη διαφάνεια.
  • Δημιουργούνται όλες οι προϋποθέσεις για την ενδυνάμωση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, δίνοντας την απαραίτητη ευελιξία για την απορρόφηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων.
  • Δημιουργείται νέο αξιοκρατικό πλαίσιο επιλογής διοικήσεων στον δημόσιο τομέα.
  • Προβλέπεται η πρόσληψη έκτακτου προσωπικού για χειριστές μηχανημάτων για τέσσερις μήνες από Δήμους και Περιφέρεια.
  • Προβλέπεται η ίδρυση και λειτουργία των Υπηρεσιών Δόμησης (ΥΔΟΜ) για Δήμους, αλλά και η δυνατότητα στελέχωσής τους.
  • Έγκριση πρόσθετης χρηματοδότησης των Δήμων από τα χρηματικά διαθέσιμα του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων.
  • Δίνεται η δυνατότητα ισοσκελισμού των εσόδων και δαπανών των νέων Δήμων.
  • Δίνεται η δυνατότητα στους συμβούλους και τους επιστημονικούς συνεργάτες των δημάρχων να συντάσσουν χωρίς πρόσθετη αμοιβή μελέτες και τεχνικά δελτία για έργα και υπηρεσίες των Δήμων.
  • Δίνεται η δυνατότητα σε ορεινούς και σε νησιωτικούς δήμους να παρέχουν δωρεάν σίτιση και κατάλυμα στο ιατρικό, παραϊατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό των κέντρων υγείας και των δημοσίων νοσοκομείων, στο προσωπικό του ΕΚΑΒ, στο ένστολο προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας, του Λιμενικού Σώματος, της Ελληνικής Ακτοφυλακής και του Πυροσβεστικού Σώματος, καθώς και στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Εισάγεται σύντμηση των προθεσμιών για την προκήρυξη θέσεων ειδικευμένων ιατρών κλάδου ΕΣΥ.
  • Παρατείνονται οι συμβάσεις των εργαζομένων στο πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» μέχρι την έκδοση των οριστικών πινάκων από τον ΑΣΕΠ.
  • Ρυθμίζονται ειδικότερα ζητήματα για τους φορείς διαχείρισης στερεών αποβλήτων, οι οποίοι αποκτούν μεγαλύτερη ευελιξία ως προς τον σχηματισμό και τη σύνθεσή τους.
  • Ενισχύονται οι ερασιτεχνικοί σύλλογοι και σωματεία και δίνεται η δυνατότητα να λαμβάνουν επιχορηγήσεις από τους Δήμους και τις Περιφέρειες για την κάλυψη των εξόδων μετακίνησής τους.

 

Εκπόνηση γεωτεχνικής μελέτης για την βελτίωση της επαρχιακής οδού Δαφνη– Ε.Ο. 111, στο τμήμα Κεραμιδιά-Εφύρα

Στην υπογραφή σύμβασης  για την εκπόνηση της γεωτεχνικής μελέτης του έργου με τίτλο «Βελτίωση Επαρχιακής οδού Δάφνη – Ε.Ο. 111 στο Τμήμα Κεραμιδιά-Εφύρα» προχώρησε ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Έργων Θανάση Μαυρομμάτη, με την ανάδοχο μελετητική εταιρεία.

Σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, οι μελετητές θα πρέπει μέσα σε διάστημα τριών μηνών να προσκομίσουν την πλήρη και ολοκληρωμένη μελέτη για το έργο που είναι προϋπολογισμού 50.232,00 ευρώ.

 

Περισσότερα Άρθρα...

Εγγραφείτε προκειμένου να λαμβάνετε δωρεάν ειδοποιήσεις όταν έχουμε νεότερες πληροφορίες.